»Najpomembnejši je prehod na javni prevoz. Regionalno so to vlaki, lokalno pa avtobusi. Vmes pa na kolo!«
»Se je do več kot polovice izhodišč do točk na tej poti mogoče pripeljati z javnim prometom, vendar pa to zahteva nekoliko več načrtovanja.«
»Pozneje pa bomo to obliko prevoza organizirali tudi za vse druge ranljive skupine in vsa območja, kjer javni potniški promet nima smisla.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Petnajst let poslušam, kako bomo izboljšali javni prevoz.«
»Država s sofinanciranjem javnih prevozov letno nameni 138,7 milijona evrov subvencij, od tega 24,4 milijona evrov za izvajanje javnega linijskega avtobusnega prevoza potnikov.«
»V zadnjih letih poteka največja reforma sistema javnih prevozov v zgodovini Slovenije s ciljem, da bi dolgoročno izboljšali storitev za uporabnika.«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Če želimo ljudi preusmeriti k uporabi javnega prevoza, je treba najprej javni promet spremeniti v učinkovitega in cenovno ugodnega.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju